For the seventh year in a row, La Marzocco awards a member of its network with the title “La Marzocco Collaborator of the Year”. Criteria include overall interaction with all departments at the factory, performance in sales in proportion to a specific market, commitment to technical service as well as being in-line with the culture and philosophy that lies behind the La Marzocco brand. The La Marzocco staff had to choose from 9 candidates for the 2014 “Collaborator of the Year” award. What pride to have chosen from so many worthy candidates as each one brings so much value to all that is La Marzocco. Our congratulations this year go to Paul Kelly of La Marzocco UK. Please feel free to contact Paul at paul@lamarzocco.co.uk.
For the second year in a row, La Marzocco awarded one of its suppliers with the “La Marzocco Supplier of the Year” award. Criteria in this case included quality of the product and/or service, timely delivery, and proactive spirit. La Marzocco is pleased to announce that this year’s winner is Sirio srl.
This year, like in previous years, the FIRST PLACE award, for both “collaborator” and “supplier”, includes a one week stay on the Songwa Estate in south western Tanzania during 1 of 3 educational trips scheduled the following year.
On behalf of the entire LM staff, congratulations to Paul and the team at Sirio!
Per il settimo anno consecutivo, La Marzocco premia un membro della sua rete con il titolo “La Marzocco Collaborator of the Year”. I criteri includono l’interazione generale con tutti i reparti della fabbrica, le prestazioni di vendita rispetto al mercato specifico, l’orientamento al servizio tecnico, nonché il rispecchiare la cultura e la filosofia fondanti del marchio La Marzocco. Lo staff La Marzocco ha dovuto scegliere tra 9 candidati per il premio 2014 “Collaborator of the Year”. Che orgoglio aver scelto fra così tanti e degni candidati, ognuno portatore di gran valore a tutto ciò che è La Marzocco. I nostri complimenti quest’anno vanno a Paul Kelly de La Marzocco UK. Non esitate a contattare Paul a paul@lamarzocco.co.uk.
Per il secondo anno consecutivo La Marzocco premia, inoltre, uno dei suoi fornitori col premio “Fornitore dell’anno La Marzocco”. In questo caso, i criteri per aggiudicare il premio sono stati la qualità del prodotto e/o del servizio offerto, le tempistiche di consegna e lo spirito proattivo. La Marzocco è lieta di annunciare che il vincitore per quest’anno è Sirio Srl.
Quest’anno, come per gli anni passati, il premio del primo classificato, sia per il “Collaboratore” che per il “Fornitore” è la permanenza di una settimana presso la piantagione di Songwa nella Great Rift Valley nel sud ovest Tanzania durante uno dei tre soggiorni educativi in programma per l’anno prossimo.
A nome di tutto lo staff La Marzocco, congratulazioni a Paul e al team Sirio!